úvod   /   Portfolio   /   Nástroje pro agilní management

Software pro řízení projektů - Atlassian: JIRA a Confluence

Manažerský informační systém – software, který šetří čas i peníze

Přerůstá Vám Váš projekt nebo celá společnost přes hlavu? Ztrácíte přehled o tom, kdo co dělá? Nejste schopni dohledat, kdo měl jaký úkol v minulosti? Popřípadě kolik času stálo vyřešení nějakého úkolu? A co ekonomické vyhodnocení projektů?

Cestou z nesnází je zavedení manažerského nástroje, respektive nástroje pro řízení projektů. Takových nástrojů je celá řada od bílé magnetické tabule až po sofistikovaný manažerský informační systém.

Kdy zvolit software pro řízení projektů?

Máte-li distribuovaný team, nebo například umožňujete svým zaměstnancům home-office, ale nechcete ztratit přehled, pak právě pro Vás je volba pro implementaci software pro řízení projektů ideálním řešením. Manažerský informační systém Vám umožní sledovat to, co je pro řízení projektů nezbytné a Vy tak získáte silný nástroj pro organizaci své firmy.

Proč si vybrat právě nás?

Zabýváme se analýzou a implementací manažerských informačních systémů na míru dané společnosti. Poradíme Vám, k jakým projektům se konkrétní systém hodí a pomůžeme Vám s implementací software včetně správného nastavení metodiky, zaškolení uživatelů a nastartování prvních projektů.

Implementujeme především software firmy Atlassian, zejména JIRA - nástroj na podporu řízení projektů, project tracking a Confluence - korporátní "wiki" pro udržení firemního know-how a teamovou spolupráci, ale i další. Máme mnohaleté zkušenosti s konfigurací nástrojů od Atlassian, ale také řady pluginů, které se Vám možná budou hodit.

A bude ten nástroj vhodný pro "Agile"?

Pokud jej správně nakonfigurujeme a zaškolíme uživatele, pak určitě ano. Každopádně Vám rádi pomůžeme přizpůsobit daný nástroj na míru Vašim potřebám a typu řízení práce (Scrum, KANBAN, Kanplan, ...).

K čemu Vám to všechno bude?

Implementací software pro řízení projektů získáte prostředek, který Vám umožní:

  • plánovat práci,
  • operativně řídit team a pružně reagovat na změny (v zadání či kapacitě teamu),
  • sledovat plnění práce a postup v projektu,
  • včas odhalit rizika zdržení a reagovat na ně,
  • sledovat výkony teamu,
  • řídit a sledovat náklady,
  • neztrácet firemní a projektové know-how,
  • mít přehled o tom, co děláte Vy i Váš team.
 
 

Pokud Vás problematika manažerského informačního systému pro řízení projektů zaujala, kontaktujte nás na manazerskenastroje@cerebra.cz. Rádi si s Vámi domluvíme schůzku a probereme co Vás nejvíc pálí a jak Vám pomoci. Připravíme Vám řešení na míru Vaší společnosti.

Kontakt
Cerebra s.r.o.
Pickova 1486/2
Praha - Zbraslav
156 00 
telefonek  +420 721 660 957 
email  info@cerebra.cz
bod  mapa
Používáním webu CEREBRA s.r.o. souhlasíte s ukládáním cookies nezbytných pro dobré fungování webu.